عشقم دوستدارم

┣▇ ALI ONLY ▇▇▇

علی انلی.علی.دلنوشته علی.دلنوشته های علی انلی

عشقم دوستدارم

 

 

اجازه هست که عشقتو، تـــو کوچه ها داد بزنم؟

روپشت بوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم؟

اجازه هست که هرنفس ترانه بارونت کنم؟

ماه وستاره روبازم فدای چشمونت کنم؟ 

اجازه هست که خنده هات قلبمو از جا بکنه؟

بهت بگم عاشقتم،دوست دارم یه عالمه

اجازه هست نگاهتو،توخاطرم قاب بکنم؟

چشمی که بدخواهمونه،به خاطرت خواب بکنم؟

اجازه فریادبزنم:تو قلبمی تابه ابد؟

بدون اگه رسوابشم به خاطرت خوبه،نه بد!

اجازه هست دریا باشم، کویر رو پیمونه کنم؟

توصدف دلم بشی،من تودلت خونه کنم؟

اجازه هســـــت....؟؟ 



نظرات شما عزیزان:

♥الهه♥
ساعت15:17---9 مرداد 1394
پشت نگاهم ، نگاهى است که از فراسوى زمان و مکان ، تو را انتظار مى کشد . تمامى من ، خواهشى است که لحظه به لحظه ، تنها تو را فریاد مى زند ..

mahla
ساعت18:45---8 مرداد 1394
داداش درسته تو برادی کردی من نتونستم واست خواهری کنم ببخش نمی تونم حلال کن عمل بدی در راه دارم

مهلا
ساعت11:54---7 مرداد 1394
عاشق کی شدی ناشور

ابجی
ساعت0:24---1 مرداد 1394
اوووووووووووووه چه غلطااااااااااااااااااااااااااا ااااا

بازعاشق شدی ناشور خخخخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 22 تير 1394برچسب:دلنوشته های علی,دلنوشته علی انلی,علی انلی,ali only,ugd,علی,علی علیمرادی,علی, ] [ 1:52 ] [ ┣▇ ALI ONLY ▇▇▇ ] [ ]